Nevin9sr Shisha Guru!
|
Posted: Wed Feb 01, 2012 9:10 am Post subject: UGG Gissella Støvler |
|
|
boston, juli 27 (upi) - demokraterne fejrede deres kvinder, deres civile-rettigheder helte og deres liberale l酶ve, senator edward kennedy i massachusetts, i hans hjemby boston mandag aften i l酶bet af en anden konvention dag i en markant lavere n酶gle end fyrv忙rkeri af tidligere pr忙sident bill clinton p氓 premiereaftenen.% ait var en anden dag, der ogs氓 blev overskygget af en ildevarslende meningsm氓ling offentliggjort i tirsdagens washington post, der viste demokratiske pr忙sidentkandidat senator john kerry taber terr忙n til pr忙sident george w. bush p氓 hans . evnen til at h氓ndtere irak-situationen og 酶konomien% ait var ogs氓 en aften med en vis risiko: den f酶rste optr忙den p氓 den nationale fase af teresa heinz kerry, en tidligere republikansk og en kvinde, der taler hendes sind, hovedt酶j p氓 fors酶g p氓 kampagnen ledere at kontrollere hende og havde provokeret en kort media hektisk ved at fort忙lle en journalist til at \"skubbe det.\"% st酶der fra podiet p氓 fleetcenter p氓 bredden af 鈥嬧�媌ostons charles river,UGG Gissella Støvler, opn氓ede hun et 酶jeblik af fast veltalenhed i at rose sin mand og hans modige krig post, der er blevet s氓dan en dominerende tr忙k i hans kampagne.% a \"han tjente sine medaljer den gammeldags m氓de, ved at anbringe sit liv p氓 spil for sit land,\" sagde hun. \"ingen vil forsvare denne nation mere energisk end han vil - og han vil altid v忙re f酶rst i skudlinien% a.\" men han kender ogs氓 vigtigheden af 鈥嬧�媋t f氓 det rigtige,canada goose dame, \"fortsatte hun.\" for ham, navnene af for mange venner indskrevet i den kolde sten af 鈥嬧�媣ietnam memorial vidner til forf忙rdelige vejafgift, der p氓l忙gges af ledere, der fejltagelse st忙dighed for styrke. \"% ashe talte med en enkel oprigtighed, med en kort, men imponerende velkommen til forskellige minoriteter i deres modersm氓l spansk, fransk, italiensk og portugisisk. hun talte om sin ungdommelige kampe som studerende mod apartheid i sydafrika.% a \"der er en v忙rdi i at tage et standpunkt om, hvorvidt nogen kan m忙rke, og hvorvidt det er en risikabel ting at g酶re , \"sagde hun.% a\" jeg har en meget personlig f酶lelse omkring hvor speciel amerika er, og jeg ved, hvor dyrebare frihed er. det er en hellig gave, helliggjort af dem, der har levet det, og dem, der er d酶de forsvare det,ugg udsalg, \"fortsatte hun, at vinde hjerterne hos kvinderne i fordybede og opm忙rksomt publikum.% a\" min ret til at sige min mening, at har en stemme, til at v忙re, hvad nogle har kaldt \"p氓st氓elig,\" er en ret jeg dybt og dybt v忙rne om, \"sagde hun.\" mit eneste h氓b er, at en dag snart, kvinder - der alle har optjent ret til deres meninger -.. i stedet for at blive stemplet p氓st氓elig vil blive kaldt smart eller godt informeret, ligesom m忙nd er \"% ashe sikkert vandt over demokraternes konvent med en selvsikker sensibilitet og en eksotisk charme, men teresa heinz kerry ogs氓 lavet nogle flotte l酶fter om sin mands vegne.% a \"vi kan, og vi vil skabe gode, konkurrencedygtige og b忙redygtige arbejdspladser og samtidig beskytte den luft, vi ind氓nder, det vand vi drikker, og vores b酶rns sundhed, fordi gode milj酶politik er god 酶konomi,\" sagde hun.% a \"med john kerry som pr忙sident, globale klima忙ndringer og andre trusler mod sundheden af 鈥嬧�媣ores planet vil begynde at blive vendt. med john kerry som pr忙sident, de alliancer, der binder samfundet af nationer, og at virkelig g酶re vores land og verden til et sikrere sted, vil blive styrket igen. \"% aarizona guvern酶r janet napolitano l酶d en mere realistisk note, n氓r hun sagde,\" du vide noget er galt, n氓r starbucks betaler mere for sundhedsydelser end det g酶r for kaffeb酶nner, og ford betaler mere for sundhedsydelser end det g酶r for st氓l. \"% asome af de omtumlede energi, der havde fyldt kongressal i l酶bet af taler af clinton og tidligere pr忙sident jimmy carter syntes at sive ud af fleetcenter tirsdag. senatet minority leader tom daschle i south dakota og tidligere house minority leader dick gephardt of missouri gav glansl酶se taler, der kan have mindet nogle demokratiske loyalister bare, hvorfor de ikke l忙ngere kontrollerer huset eller senatet. % am氓 kun tillades den unge barack obama fra illinois og harvard law school, som er kandidat til at blive den f酶rste sorte mandlige demokrat valgt til det amerikanske senat, kunne bringe tirsdagens konvention til livet.% a \"der er dem, der forbereder sig p氓 at splitte os, spin mestre og negativ-annonce peddlers, der omfavner den politik noget g氓r, \"sagde obama som konventionen begyndte at indse, at en politisk stjerne blev f酶dt f酶r deres 酶jne.\" n氓, siger jeg til dem i aften, er der ikke en liberal amerika og en konservative amerika - der er de forenede stater% a \"der er ikke et sort amerika og hvide amerika og latino amerika og asiatiske amerika. - der er de forenede stater de kloge hoveder gerne opdele og vort land i 'r酶d'. stater og 'bl氓' stater;. r酶de stater for republikanere, bl氓 stater for demokraterne men jeg har f氓et nyheder for dem ogs氓, \"obama fortsatte% a.\" vi tilbeder en awesome gud i de bl氓 stater, og at vi ikke som f酶derale agenter rode rundt vores biblioteker i de r酶de stater. vi tr忙ner little league i de bl氓 stater og har homoseksuelle venner i de r酶de stater. der er patrioter, der var imod krigen i irak og patrioter, der st酶ttede den. vi er 茅t folk, alle af os pants忙tning troskab mod stjerner og striber, alle os forsvare usa.% a \"i sidste ende, det er hvad dette valg handler om. skal vi deltage i en politisk kynisme eller en politik h氓b? john kerry opfordrer os til at h氓be. \"% athat var h酶jdepunktet i en downbeat dagen. selv ildsj忙l howard dean, front-runner til nominering i de sidste m氓neder af sidste 氓r med sin voldsomme anti-bush og anti-krigs besked , l酶d underligt afd忙mpet, da han st酶ttede kerry-edwards billet tirsdag aften% a \". til alle som st酶ttede mig - du har givet mig s氓 meget, og jeg kan ikke takke dig nok,\" dean sagde \"men det var. aldrig om mig. det var om os. det handlede om at give nyt liv til vores parti, ny energi til vores demokrati, og giver h氓b igen for den st酶rste nation p氓 jorden \"% aperhaps clinton-carter intensitet ikke kunne opretholdes;. m氓ske var der bekymring for, at kerry aldrig kunne skala dem oratoriske h酶jder i sin egen takketale torsdag.% aor m氓ske stemningen blev revset af nyheden om, at kerry tv-kampagnen ville v忙re at g氓 m酶rke, indtil september til mand de $ 75 millioner i f酶derale midler til de sidste to m氓neder af valgkamp. hovedv忙gten i kerry besked vil uden tvivl blive vedligeholdt af velfinansieret 527 udvalg, men deres annoncer ikke vil blive kontrolleret af kerry-edwards kampagne.% athe stemning af konventionen blev yderligere revset af tonen i nogle af indl忙ggene, som mindede grimmer 酶jeblikke af amerikanske demokrati snarere end hagler dens resultater.% acongressman mike honda of california mindede sit parti, at han og hans japansk-amerikanske for忙ldre var taget til en interneringslejr lejr under anden verdenskrig i det, han kaldte \"et m酶rkt kapitel i vores nations historie . \"% athe digter og forfatter maya angelou og hyldede de civile-rettigheder fork忙mper fanny lou hamer, mindede den bitre skel, der udlejer tidligere demokratiske parti konventioner i de dage, hvor stipendiaten demokraterne stadig k忙mpede for at bevare adskillelse.% athere var 酶jeblikke, hvor kennedy, med henvisninger til hans d酶d br酶dre, som var darlings af partiet, bragte igen en energi og gl酶d til de 5.000 forsamlede delegerede. og han h忙vede indsatsen for dette 氓rs pr忙sidentvalg meget h酶jt.% a \"jeg har tjent i mange 氓r i senatet og har set mange valg. men der har v忙ret nogen mere presserende eller vigtigere end denne ene, \"kennedy sagde.% a\" aldrig f酶r har jeg set en kontrast s氓 skarp eller konsekvenser s氓 dyb som i de valg, vi vil g酶re til pr忙sidentvalget i 2004. s氓 meget af de fremskridt, vi engang opn氓et, har v忙ret vendt tilbage. s氓 meget af den goodwill usa engang n酶d i verden har tabt. \"% akennedy, mere end nogen anden part 忙ldre, hjulpet til at 酶ge unge john kerry karriere. han f酶rste venner med kerry p氓 den unge krigshelt hjemkomst fra vietnam. han st酶ttede kerry f酶rste l酶ber i kongressen i 1972 og st酶ttede hans 1984 senatet race. og slutningen af 鈥嬧�媠idste 氓r kennedy kan have gemt kerrys vaklende kampagne ved udarbejdelsen af 鈥嬧�媣eteranen kennedy aide mary beth cahill at v忙re kerrys nye kampagne manager. kennedys tale lagde familien kappen p氓 den demokratiske kandidat med et glimt af den gamle retorik i et bittert angreb p氓 bush-administrationen.% a \"denne administration,\" kennedy sagde, \"bringer frygt. frygt for stigende udgifter til sundhedsydelser og til college, frygt for h酶jere arbejdsl酶shed og mindre l酶n, frygt for fremtiden for social security og medicare, frygt for st酶rre fordomme, frygt for forurening er plet p氓 vores pragtfulde naturarv, frygt for yderligere fire 氓r med dr酶mme n忙gtet og l酶fter uopfyldte og skred rullet tilbage.% a \"i dybet af den depression, der er inspireret franklin roosevelt nationen, da han sagde:\" det eneste vi har at frygte er frygten selv. \" i dag siger vi det eneste vi har at frygte er fire 氓r mere med george bush, \"kennedy sagde til den st忙rkeste jubel af aftenen% a -.% a (. send venligst kommentarer til nationaldesk@upi.com)Topics related articles:
canada goose jakker
akademisk korruption sagde såre kina
ugg boots danmark |
|